Content+Marketing Award 2017

A Kreatív szaklap negyedik alkalommal rendezi meg content marketing versenyét, melyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői.

A verseny célja

Díjazni azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy szolgálják ki kreatívan a hirdetői igényeket, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak. A gyorsan változó médiapiacon az utóbbi időben egyre inkább terjednek a tartalomba ágyazott marketingcélú megjelenések. Bár sokan a hagyományos értelemben vett független média meggyengüléseként tekintenek erre a jelenségre, nekünk meggyőződésünk, hogy létezik ennek a műfajnak olyan minőségi válfaja, ahol sem a hirdető, sem a médium, sem pedig a közönség érdekei nem szenvednek csorbát. A CMA 2017 versenyen ezeket a megoldásokat keressük és díjazzuk.

Mit értünk tartalomalapú marketingmegoldás alatt?

Minden olyan kommunikációt, amely egy hirdetői vagy megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldás segítségével kíván eljuttatni a fogyasztók (olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók) felé. Ilyen megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.

A verseny főkategóriái

A) főkategóriában témakategória szerinti bontásban zajlik, ezért egy-egy médiamárka különböző megoldásai (például nyomtatott lap, weboldal és mobilapplikáció) egyben is nevezhetők.

B) főkategóriában médiatípus szerinti bontásban lehet nevezni a megoldásokat, a többcsatornás kampányok nevezéseit értelemszerűen az integrált kategóriába várjuk.

C) főkategóriában a felhasznált eszköz szerinti bontásban lehet nevezni kampányokat, illetve kampányelemeket.


Nevezési határidő: 2017. április 14.


Kulturális, vallási, politikai érzékenységet vagy közszemérmet sértő pályázatok a versenyen nem indulhatnak.