Content+Marketing Award 2017

A Kreatív szaklap negyedik alkalommal rendezi meg content marketing versenyét, melyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői.

Mit értünk tartalomalapú marketingmegoldás alatt?
Minden olyan kommunikációt, amely egy hirdetői vagy megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldás segítségével kíván eljuttatni a fogyasztók (olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók) felé. Ilyen megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.

A verseny célja

Díjazni azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy szolgálják ki kreatívan a hirdetői igényeket, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak. A gyorsan változó médiapiacon az utóbbi időben egyre inkább terjednek a tartalomba ágyazott marketingcélú megjelenések. Bár sokan a hagyományos értelemben vett független média meggyengüléseként tekintenek erre a jelenségre, nekünk meggyőződésünk, hogy létezik ennek a műfajnak olyan minőségi válfaja, ahol sem a hirdető, sem a médium, sem pedig a közönség érdekei nem szenvednek csorbát. A CMA 2017 versenyen ezeket a megoldásokat keressük és díjazzuk.

A verseny főkategóriái

A) főkategóriában témakategória szerinti bontásban zajlik, ezért egy-egy médiamárka különböző megoldásai (például nyomtatott lap, weboldal és mobilapplikáció) egyben is nevezhetők.

B) főkategóriában médiatípus szerinti bontásban lehet nevezni a megoldásokat, a többcsatornás kampányok nevezéseit értelemszerűen az integrált kategóriába várjuk.

C) főkategóriában a felhasznált eszköz szerinti bontásban lehet nevezni kampányokat, illetve kampányelemeket.


Meghosszabbított nevezési határidő: 2017. április 21.


NEVEZÉSI FELTÉTELEK

Nevezhető bármely olyan médiatermék (pl. kiadvány, televíziós vagy rádiós műsor, videó, weboldal, blog, mikroblog, közösségioldal-csatorna, mobilapplikáció stb.), vagy médiatermék részlete (például cikk, műsorszám), amely 2016. április 1. és a nevezési határidő lejárta előtt került nyilvánosságra Magyarországon, illetőleg magyarországi közönségnek is szánva.
​Kulturális, vallási, politikai érzékenységet vagy közszemérmet sértő pályázatok a versenyen nem indulhatnak.

Nevezés és anyagleadás

Az elektronikus nevezési űrlap kitöltésével és a nevezési feltételek elfogadásával küldhető el a pályázat. Ezek után érkezik egy visszaigazoló e-mail a korábban megadott címre, amely tartalmazza a hozzáférést a pályázatot bemutató dokumentációk feltöltésére szolgáló felhőhöz.

A pályázó garantálja, hogy a nevezési űrlapon megadott információk tényleges és valós adatokat tartalmaznak. A Content+Marketing Award 2017 díjainak kihirdetése a jelentkezési űrlapon megadott adatok (pályázó, társpályázó, megbízó) alapján történik.

Társpályázók esetén a Content+Marketing Award díjaiért kapható PR Toplista pontokat a pályázók a nevezési űrlapon feltüntetett arányban osztják meg egymás között. Amennyiben nincs megosztás feltüntetve, akkor a pályázók között a PR Toplista pontok egyenlő arányban oszlanak meg.

A nevezési űrlapon kívüli nevezési anyagokon (esettanulmányi film, prezentáció, printhirdetések elektronikus formái és egyéb kiegészítő dokumentumok) semmilyen formában sem szerepelhet a pályázó ügynökség neve vagy logója (még a fájl elnevezésében sem)! Amennyiben a pályázatban a nevezési lapon kívül szerepel az ügynökség neve, kizárást vonhat maga után!


Leadási paraméterek, formátumok

Filmes anyagok (reklámfilmek és esettanulmányi videók): MP4 formátumban, kizárólag HD vagy Full HD felbontásban. Az esettanulmányi videók hossza nem haladhatja meg a 3 percet!

Hanganyagok: MP3 formátumban

Képes anyagok: JPG, TIF vagy PDF formátumban, 300 DPI felbontásban

Prezentációk: PPT, Keynote, prezi.com formátumban. Terjedelem: maximum 10 slide

Display típusú hirdetések: GIF, SWF vagy MP4 formátumban

Weboldalak: a pályázati anyagon fel kell tüntetni a weboldal elérhetőségét

Alkalmazások: az alkalmazás elérhetőségét fel kell tüntetni a pályázati anyagon, már nem futó alkalmazás esetén az alkalmazás tesztváltozatát kell benyújtani

Mobilalkalmazások: az alkalmazás elérhetőségét fel kell tüntetni a pályázati anyagon, fizetős alkalmazás esetén promóciós kódot kérünk, hogy minden tartalomhoz hozzáférhessen a zsűri