Content+Marketing Award 2020

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői.

A CMA-t eredeti terveink szerint a tavaszi versenyidőszak végén rendeztük volna meg, májusi nevezési határidővel és júniusi gálával. A koronavírussal kapcsolatos helyzet ezeket a dátumokat felülírta, de azt nem, hogy mely időszakból nevezhetők majd kampányok.

Mit értünk tartalomalapú marketingmegoldás alatt?
Minden olyan kommunikációt, amely egy hirdetői vagy megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldás segítségével kíván eljuttatni a fogyasztók (olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók) felé. Ilyen megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.

A verseny célja

Díjazni azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy szolgálják ki a hirdetői igényeket, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak.

A gyorsan változó médiapiacon az utóbbi időben egyre inkább terjednek a tartalomba ágyazott marketingcélú megjelenések. Bár sokan a hagyományos értelemben vett független média meggyengüléseként tekintenek erre a jelenségre, nekünk meggyőződésünk, hogy létezik ennek a műfajnak olyan minőségi válfaja, ahol sem a hirdető, sem a médium, sem pedig a közönség érdekei nem szenvednek csorbát. A CMA 2020 versenyen ezeket a megoldásokat keressük és díjazzuk.

A verseny főkategóriái

A) főkategóriában témakategória szerinti bontásban zajlik, ezért az egyes megoldások (pl. nyomtatott lap, weboldal és mobilapplikáció) egyben is nevezhetők.

B) főkategóriában eszközök és csatornák szerinti bontásban lehet nevezni a megoldásokat, a többcsatornás kampányok nevezéseit értelemszerűen az integrált kategóriába várjuk.

NEVEZÉSI FELTÉTELEK

Nevezhető bármely olyan médiatermék (pl. kiadvány, televíziós vagy rádiós műsor, videó, weboldal, blog, mikroblog, közösségioldal-csatorna, mobilapplikáció stb.), vagy médiatermék részlete (például cikk, műsorszám), amely 2019. április 18. és 2020. május 15. között került nyilvánosságra Magyarországon, illetőleg magyarországi közönségnek is szánva.

Az anyagleadással kapcsolatos információkat ide kattintva találtok.

Nevezési díjak:

Normál nevezési határidő: 2020. július 31.
Nevezési díj: 39 900 Ft + áfa / nevezés
Csoportos nevezési díj 3. nevezéstől: 34 900 Ft + áfa

Végső nevezési határidő: 2020. augusztus 7.
Nevezési díj: 46 900 Ft + áfa / nevezés
Csoportos nevezési díj 3. nevezéstől: 41 900 Ft + áfa

A kialakult helyzet gazdasági vonatkozásaira való tekintettel az A főkategória Vendéglátás, turizmus kategóriájában a nevezés ingyenes.