nevezés

Nevezési díj:

39 900 Ft + áfa / nevezés
24 900 Ft + áfa / nevezés: ugyanazon kampány több főkategóriában való nevezése esetén (több díj esélye a különböző főkategóriákban)

Ugyanazon kampány kedvezményesen nevezhető párhuzamosan az A, B és C főkategóriák valamelyikébe, vagy akár mindhárom csoportba is beadható.

A nevezési lap alapján kiállított átutalásos számlát e-mailben küldjük. Amennyiben a nevezési díj nem érkezik be május 14-ig, a pályamunka nem kerül elbírálásra.

A versenyre csak olyan cégektől és jogi személyektől van módunkban nevezést elfogadni, amelyeknek a nevezés beérkezésének napján nem áll fent semmilyen tartozásuk a Professional Publishing Hungary Kiadó Kft.-vel szemben.

NEVEZÉSI FELTÉTeLEK

Nevezhető bármely olyan médiatermék (pl. kiadvány, televíziós vagy rádiós műsor, videó, weboldal, blog, mikroblog, közösségioldal-csatorna, mobilapplikáció stb.), vagy médiatermék részlete (például cikk, műsorszám), amely 2017. április 1. és a nevezési határidő lejárta előtt került nyilvánosságra Magyarországon, illetőleg magyarországi közönségnek is szánva.
​Kulturális, vallási, politikai érzékenységet vagy közszemérmet sértő pályázatok a versenyen nem indulhatnak.

Nevezés és anyagleadás

Az elektronikus nevezési űrlap kitöltésével és a nevezési feltételek elfogadásával küldhető el a pályázat. Ezek után érkezik egy visszaigazoló email a korábban megadott címre, amely tartalmazza a hozzáférést a pályázatot bemutató dokumentációk feltöltésére szolgáló felhőhöz.

A pályázó garantálja, hogy a nevezési űrlapon megadott információk tényleges és valós adatokat tartalmaznak. A Content+Marketing Award 2018 díjainak kihirdetése a jelentkezési űrlapon megadott adatok (pályázó, társpályázó, megbízó) alapján történik.

Társpályázók esetén a Content+Marketing Award díjaiért kapható PR Toplista pontokat a pályázók a nevezési űrlapon feltüntetett arányban osztják meg egymás között. Amennyiben nincs megosztás feltüntetve, akkor a pályázók között a PR Toplista pontok egyenlő arányban oszlanak meg.

A nevezési űrlapon kívüli nevezési anyagokon (esettanulmányi film, prezentáció, printhirdetések elektronikus formái és egyéb kiegészítő dokumentumok) semmilyen formában sem szerepelhet a pályázó ügynökség neve vagy logója (még a fájl elnevezésében sem)! Amennyiben a pályázatban a nevezési lapon kívül szerepel az ügynökség neve, kizárást vonhat maga után!


Leadási paraméterek, formátumok

Filmes anyagok (reklámfilmek és esettanulmányi videók): MP4 formátumban, kizárólag HD vagy Full HD felbontásban.
Az esettanulmányi videók hossza nem haladhatja meg a 3 percet!

Hanganyagok: MP3 formátumban

Képes anyagok: JPG, TIF vagy PDF formátumban, 300 DPI felbontásban

Prezentációk: PPT, Keynote, prezi.com formátumban.
Terjedelem: maximum 10 slide

Display típusú hirdetések: GIF, SWF vagy MP4 formátumban

Weboldalak: a pályázati anyagon fel kell tüntetni a weboldal elérhetőségét

Alkalmazások: az alkalmazás elérhetőségét fel kell tüntetni a pályázati anyagon, már nem futó alkalmazás esetén az alkalmazás tesztváltozatát kell benyújtani

Mobilalkalmazások: az alkalmazás elérhetőségét fel kell tüntetni a pályázati anyagon, fizetős alkalmazás esetén promóciós kódot kérünk, hogy minden tartalomhoz hozzáférhessen a zsűri