A zsűri elnöke: KARDOS GÁBOR,  444.hu, MAGYAR JETI ZRT., VEZÉRIGAZGATÓ

Buday Viktória

Country Manager

Centrade | Cheil

Márka, holisztikus marketing és vállalati kommunikáció, üzleti menedzsment, people menedzsment – mostanában ezeken a területeken vagyok igazán aktív. 2000 óta dolgozom a magyar marketingkommunikációs piacon multinacionális közegben. Ügynökségi és vállalati oldalon is van múltam. 2016 óta építem a Centrade | Cheil kommunikációs ügynökség magyar lábát. A célom megérteni, hogy hogyan lehet a fogyasztók, a márkák, a médiumok számára is releváns módon találkozni egy-egy pillanatra úgy, hogy az egyszerű, értelmes egésszé álljon össze a nap végén – amit, kereskedelmi oldalon, márkának hívunk. Ezért érdekel a content marketing.

Dózsa Imre

márka és kommunikációs igazgató

UPC

Fodor Sándor

kommunikációs vezető

Országos Dohányboltellátó

Szakmai pályafutásomat 2010-ben a KKV-szektorban kezdtem, először a családi cégeknek majd később, több kis és közepes vállalatnak készítettem reklámkampányokat és vállalati rendezvényket.

2013-tól a közigazgatáson belül dolgoztam, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Társadalmi Kapcsolatokért Felelős Államtitkárságán, a Külügyminisztérium Kulturális Diplomáciáért Felelős Államtitkárságán, valamint a Velencei Biennále Magyar Irodáján is, ahol – többek között – kommunikációs koordinátorként tevékenykedtem.  2015. november 2-a óta vagyok az ODBE kommunikációs vezetője.

Furák András

portfolio director

Republic Group

With regards to purchasing power the Middle and East European region is a little bit backwards than the west and asian countries but the actual marketing and communication trends have arrived and we have to own the right answers for customer needs. A thousands of massages attacks the costumers that’s why is so important to give them the most relevant content. BCMA Hungary would like to fill the roll to became as an educative leader in this region to launch branded content as a new relevant communication platform.

András Furák is the portfolio director of Republic Advertising Agency. Republic Group is one of the biggest independent branding agency in hungary. The only gold lion winner  which was given for the integrated campaign of Vodafone Hungary launch. Republic is a partner of Siegel and Gael New York and managed successful campaigns like T-Mobile, Coca – Cola, E-On together.

Furák is part of the Republic Board and has a 15 years experience in marketing and communication. He worked for Axel Springer Ag where he was responsible for Portfolio communication and sales figures. From 2011 he is part of Republic Group and responsible for new business and executional branding processes .
He is a main organiser of BrandFestival, which is the most influential media and leadership summit in middle Europe.
As a BCMA Hungary chairman his main challenge is to educate the region from consumer and client side too, to accept and use branded content as a new effective way of advertising.

Hajnal Melinda

Account Director

Kantar Millward Brown

Hajnal Melinda közgazdászként végzett 2004-ben, ezután az Ipsos ASI-nál (Advertising Solutions and Insight) helyezkedett el. Az itt töltött évek alatt a piackutatási módszerek széles skálájával ismerkedett meg és számos nagy márka marketing csapatát segítette a döntéseikhez szükséges releváns fogyasztói információkkal. Elsősorban FMCG és banki reklámok előtesztelésével és hatékonyságmérésével foglalkozott.

2010-től piackutatáson alapuló tanácsadással foglalkozik a Kantar Millward Brown-nál, jelenleg account directori pozícióban egy kiemelt ügyfélportfolióért felel csapatával. A kommunikációfejlesztéshez és márkaépítéshez kötődő stratégiai projektek a szakterülete.  A nemzetközi Creative Development Program csapat tagja és magyarországi szakértője.

Márkák, melyek életében jelenleg is aktívan részt vesz: Pöttyös, Landliebe, Milli, Frico, Dreher, Pick, Herz, OTP Bank, Raiffeisen Bank - emellett a MOL Group regionális kommunikációfejlesztési projektjein dolgozik.

Büszke arra, hogy olyan cégnél dolgozhat, amely tagja a Nyitottak vagyunk közösségnek, lelkiismereti ügynek tekinti és aktív támogatója a hátrányos helyzetűek felzárkóztatásához kapcsolódó törekvéseknek.

Óhidi Zsuzsanna

ügyvezető igazgató

Marquard Media

Pácsonyi Daniella

főszerkesztő

NLCafé

R. Kovács Dániel

ügyvezető igazgató

Front Page Communications

PR- és kommunikációs szakember (közgazdász), a Front Page Communications alapítója, ügyvezetője. Munkája során széleskörű tanácsadói tapasztalatra tett szert a stratégiai-, pénzügyi- és kríziskommunikáció területén. 2004 óta dolgozik különböző vezető pozíciókban kommunikációs területen, korábban a Figyelő című üzleti hetilap újságírója, az InfoRádió Befektető című magazinjának szerkesztője, valamint a Milliók Reggelire című tv- és rádióműsor társ-műsorvezetője volt. Újságírói munkájáért több szakmai elismerést kapott (Budapesti Értéktőzsde „Az év újságírója – Tőzsdei Legek” Díj, és Média Díj), míg az általa irányított kommunikációs kampányok számos szakmai elismerést kaptak (Kreatív Prizma Díj, Lollipop, Iránytű, Sándor Imre PR Díj, Civil PR Díj).

A Magyar Public Relations Szövetség elnökségi tagja, számos kommunikációs verseny zsűritagja (Kreatív Prizma PR verseny, Sándor Imre PR verseny).

Román Balázs

kreatív tartalmi vezető

Starski

Román Balázs a Starski kreatív tartalmi vezetője. Az ügynökséget 2011-ben alapította a PPH Media kiadóvállalat, hogy márkázott tartalmi megoldásokat adjon megbízói részére. A Starski mostanra tartalomalapú marketingkampányok tervezésével, stratégiai tanácsadással és szakmai képzések szervezésével foglalkozik. A jelenlegi pozíció előtt Román Balázs 16 évig újságíróként, szerkesztőként majd főszerkesztőként dolgozott a Kreatív reklám, marketing és pr-szaklapnál. A Kreatívnál töltött 16 év alatt a Kreatívban megjelent cikkek és kritikák mellett számos konferencia, workshop és tréning programját állította össze.

Római Róbert

CEO-founder

Uniomedia

Soós Gergely

alapító-tulajdonos

Neo Interactive

A Neo Interactive alapítója, a tartalommarketing egyik első hazai evangelistája olyan saját márkákkal, mint az idén egyaránt 10 éves Digitális Média Tények Könyve és Médiapédia.hu; a 2006 óta működő, képi és videótartalmak küldésére létrehozott legnagyobb hazai fájlküldő, a Mammutmail; a legelső márka imidzs blog, az Ízlés Blogja; az Enter!Digital® élménykonferencia és digitális képzés brand; vagy az Internetes Vásárlás Napja e-commerce platform. Márkák, melyek content marketing projektjein dolgozott: Coca-Cola, HBO, MasterCard, Invitel, Sanofi, EGIS, Levi’s, Dr.Oetker, MOL Nyrt., Lidl, Aegon, Sole-Mizo, Vatera, Auchan.

Szabó Edina

ügyvezető igazgató

OMD Hungary

Pályafutását 2001-ben az OMD-nél médiavásárlóként kezdte, majd 2006-tól ügyfélkapcsolati igazgatóként vezette egy hazai és nemzetközi ügyfeleket egyaránt kezelő 8 fős médiatervező és vásárló csapat munkáját. 2010 év végétől 4 éven át az Omnicom Media Group kereskedelmi igazgatójaként felelt az ügynökségcsoport kereskedelmi tárgyalásaiért minden médiát illetően. 2013-tól ügyvezető igazgatóként vezeti a magyar piac egyik meghatározó médiaügynökségét.

Mindemellett iparági szerepet is vállal, a MAKSZ alelnöke és a Médiaszekció elnöke valamint a MATESZ elnökségi tagja.

Szalai Balázs

Head of Content

MEC Wavemaker

Az MEC Wavemaker – az ügynökség tartalomstratégiai, kreatív és technológiai tevékenységét összefogó egységének – tartalmi vezetője. Az újságírásból érkezett a tartalommarketing területére: 2002-ben kezdett az Indexben, ahonnan rovatvezetőként távozott 2008-ban. Ezután a Kreatív marketingrovat-vezetője, majd vezető szerkesztője lett. Részt vett a PPH (a Kreatív kiadója) tartalommarketing-ügynökségének, a Starskinak a létrehozásában, majd 2013-ban visszatért a CEMP-hez, ahol vezetésével létrejött a CEMP natív hirdetési divíziója (jelenleg CEMP Brand&Content). 2016-ban igazolt az MEC-hez.

Vándor Ágnes

ügyvezető igazgató

PPH Media

Mérnök-közgazdászként a gyógyszeriparban kezdett dolgozni a Richterben nemzetközi kapcsolatok majd az MSD-ben marketing területen. A médiába az orvosi lapok kapcsán került, ahol a kiadó bővülésekor 2007-től a Kreatív Csoport vezetője lett. 2010 óta a legnagyobb hazai szaklapkiadó, a PPH Media ügyvezetőjeként szakmai médiumok napi online és havi print megjelenéseiért, valamit évi 50-60 szakmai versenyért és rendezvényért felel az FMCG, turisztikai, ipari-mérnöki, orvosi szektorokban, a kommunikációs szakmában és a dohányipar trade terültén.

Ágnes tagja az MLE felügyelőbizottságnak, az Egyenlítő körnek és a Mensa HungarIQa egyesületnek.