A ZSŰRI ELNÖKE:

Óhidi Zsuzsanna

Ügyvezető igazgató

Marquard Media Magyarország

Szakmai pályafutását 2000 februárjában kezdte a D’Arcy Wunderland reklámügynökségnél. A Marquard Media jogelődjéhez is még ebben az évben került, és azóta – egy rövid, az akkori Sanoma-nál tett kitérőt leszámítva – is itt dolgozik. A médiacégnél előbb hirdetési, majd kereskedelmi igazgatói posztot töltött be, 2013 decembere óta pedig a médiacég ügyvezető igazgatója. 2017-től a magyarországi cég mellett a lengyel Marquard Media ügyvezető pozícióját is betölti.
Szombathelyen született és nőtt föl. Felsőfokú tanulmányait 1993-ban kezdte meg a helyi tanárképző főiskolán, ahol 1998-ban szerzett magyar-német szakos tanári diplomát. Főiskolai tanulmányainak befejezése előtt, 1997-ben a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemre is beiratkozott, ott 1999-ben szerezte második diplomáját, médiamenedzsment szakon. Ezen kívül FIPP Brand Management diplomat szerzett Londonban.

A SZEMÉLYES ZSŰRI TAGJAI:

Baráth Péter

Head of Brand & Communication

Vodafone Magyarország

Erdélyi Péter

értékesítési marketing vezető

Central Médiacsoport

Erdélyi Péter a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen mérnök-tanárként, a JATE-n újságíróként és PR szakértőként, a Corvinuson pedig marketing szakértőként végzett, és a print (napilap/magazin) média területén dolgozik 2000 óta. A Ringier Kiadónál a sport divízió marketingvezetőjeként, a kiadó B2B vezetőjeként dolgozott, majd 2013-ban a Sanománál (jelenleg Central Médiacsoport) helyezkedett el értékesítési marketing csoport vezetőjeként. Jelenlegi munkaköre a teljes Central magazin portfólió értékesítés támogatása, integrált tartalmi együttműködések kialakítása.

Fodor Sándor

kommunikációs vezető

Országos Dohányboltellátó

Szakmai pályafutásomat 2010-ben a KKV-szektorban kezdtem, először a családi cégeknek majd később, több kis és közepes vállalatnak készítettem reklámkampányokat és vállalati rendezvényket.

2013-tól a közigazgatáson belül dolgoztam, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Társadalmi Kapcsolatokért Felelős Államtitkárságán, a Külügyminisztérium Kulturális Diplomáciáért Felelős Államtitkárságán, valamint a Velencei Biennále Magyar Irodáján is, ahol – többek között – kommunikációs koordinátorként tevékenykedtem.  2015. november 2-a óta vagyok az ODBE kommunikációs vezetője.

Hivatal Péter

alelnök

Direkt és Interaktív Marketing Szövetség

1991-ben indította és 7 évig vezette a magyar Reader’s Digestet, ezután az M csoport ügyvezetője volt. Később a GGK Direkt ügyvezetőjeként dolgozott, majd a HVG marketingigazgatója volt. 2004-től 2016-ig a METROPOL hírújság vezérigazgatója volt, ahol a napilap hűségklubja jelenti a kapcsolódást a direkt marketinghez. Több társadalmi szervezet elnöke vagy elnökségi tagja (Repropress, MLE, MATESZ, Reklámszövetség). 2000 és 2012 között a szövetség elnöke volt.

Hőgyész Anna

vállalati kommunikációs vezető

Nestlé Hungária

2015 óta dolgozik a Nestlé Hungária Kft.-nél, jelenleg a cég vállalati kommunikációs vezetője. A Nestlé PR kommunikációja és sajtókapcsolatai mellett a fenntarthatósági stratégiáért felel és a vállalati kapcsolatok kommunikációját támogatja. Korábban a szervezet kríziskommunikációját, illetve belső kommunikációját vezette. 

Diplomát az ELTE angol-amerikanisztika szakán, majd a BKF posztgraduális szóvivő és kommunikációs vezető képzésén szerzett. Vállalati kommunikációs tapasztalatait korábban a MOL-nál és a BP-nél alapozta meg, elsősorban belső- és kríziskommunikációs, valamint változásmenedzsment területeken. Korábban kulturális újságíróként is dolgozott.

Román Balázs

kreatív tartalmi vezető

Starski

Román Balázs a Starski kreatív tartalmi vezetője. Az ügynökséget 2011-ben alapította a PPH Media kiadóvállalat, hogy márkázott tartalmi megoldásokat adjon megbízói részére. A Starski mostanra tartalomalapú marketingkampányok tervezésével, stratégiai tanácsadással és szakmai képzések szervezésével foglalkozik. A jelenlegi pozíció előtt Román Balázs 16 évig újságíróként, szerkesztőként majd főszerkesztőként dolgozott a Kreatív reklám, marketing és pr-szaklapnál. A Kreatívnál töltött 16 év alatt a Kreatívban megjelent cikkek és kritikák mellett számos konferencia, workshop és tréning programját állította össze.

Soós Gergely

alapító-tulajdonos

Neo Interactive

A Neo Interactive alapítója, a tartalommarketing egyik első hazai evangelistája olyan saját márkákkal, mint az idén egyaránt 11 éves Digitális Média Tények Könyve és Médiapédia.hu; a 2006 óta működő, képi és videótartalmak küldésére létrehozott legnagyobb hazai fájlküldő, a Mammutmail; a legelső márka imidzs blog, az Ízlés Blogja; az Enter!Digital® élménykonferencia és digitális képzés brand; vagy az Internetes Vásárlás Napja és HelloBlackFriday e-commerce platformok. Márkák, melyek content marketing projektjein dolgozott: Coca-Cola, HBO, MasterCard, Invitel, Sanofi, EGIS, Levi’s, Dr.Oetker, MOL Nyrt., Lidl, Aegon, Sole-Mizo, Vatera, Auchan.

Szalai Balázs

vezető szakértő

Contentist

A Contentist kontentmarketing-tanácsadó cég vezető szakértője. Az újságírásból érkezett a tartalommarketing területére:
2002-ben kezdett az Indexben, ahonnan rovatvezetőként távozott 2008-ban. Ezután a Kreatív marketingrovat-vezetője, majd vezető szerkesztője lett. Részt vett a PPH (a Kreatív kiadója) tartalommarketing-ügynökségének, a Starskinak a létrehozásában, majd 2013-ban visszatért a CEMP-hez, ahol vezetésével létrejött a CEMP natív hirdetési divíziója (jelenleg CEMP Brand&Content). A Next Wave Europe tartalmi vezetője volt, később az MEC-hez (jelenleg Wavemaker) igazolt, ahol az ügynökség tartalomstratégiájáért felelt.

Szerényi Szabolcs

főszerkesztő-helyettes

Kreatív

A Kreatív főszerkesztő-helyettese, újságíró. A Corvinuson végzett marketing és marketingkommunikáció szakirányon. Szerkesztette a Közgazdász című egyetemi lapot, dolgozott piackutató cégnél, majd a Napi Gazdaság munkatársa lett. A Kreatív csapatához 2010-ben csatlakozott. Az újságírás mellett irodalommal foglalkozik, rendszeresen jelennek meg novellái és versei folyóiratokban. Az általa tervezett, társadalmi témákat feldolgozó plakátokat többször bemutatták az ARC plakátkiállításon.

Varga Gábor Zoltán

Digital Business Director

Café Communications

Digitális stratégiai szakember, több, mint 10 éves kommunikációs és marketing tapasztalattal, lokális és globális projekteken egyaránt.
2007 és 2015 között az EMEA piacokra szállító holland-magyar digitális ügynökség, a Quince magyarországi operációjának egyik vezetője client services és business development oldalon, 2015-től pedig a Café Communications digitális üzletágának stratégiai és üzleti vezetője.

Az elmúlt 3 évben fő fókuszterülete a Z és Y generáció aktiválása, valamint a márkázott tartalmak és az influencer marketing szerepe a márkák kommunikációjában.

Vaszary Ádám

managing director

Adamsky Budapest

Vaszary Ádám, az Adamsky Budapest alapító-ügyvezetőjeként 2015-ben bekerült a Forbes 30 sikeres 30 év alatti listájára főként kreatív koordinációs, tv film-produceri és vállalkozásaiban elért eredményeinek köszönhetően. Az általa vezetett ügynökség szereti sokszor cinikus módon feszegetni a saját és ügyfelei határait. Ennek is köszönhető, hogy bár full service reklámügynökségként aposztrofálják magukat, mégis a PR Toplista 5. helyéig jutottak 2017-ben.

„Szeretem azt hinni, hogy munkámmal tudom egy kicsit formálni a világot és remélem, hogy a jövőben lesz olyan ügyfelem, aki ezt hagyja is nekem.”

Az online ZSŰRI TAGJAI:

Bendl Mátyás

POME

ügyvezető

Boroznaki Gergő

Crane

ügyfélkapcsolati igazgató

Csűri Gábor

Artificial Group/Digital Division

Head of Digital

Dr. Bende Máté

Pro Business

Cégvezető partner

dr. Sipos Júlia

Budapesti Corvinus Egyetem

tudománykommunikációs referens

Enyedi Zoltán

HPS Experience

Senior Social Content Specialist

Fricz Noémi

Havas Sports & Entertainment

Communication Planner

Gács Róbert

Allison Advertising

kreatívigazgató

Hack Mónika

Aldi Magyarország

kommunikációs vezető

Hegyi Katalin

AMC Networks Central Europe

Head of Marketing

Hevesi László

Well Reklámügynökség

Kreatív igazgató

Jedlicska Márton

Umbrella BP+NY

Chief Creative Officer and Partner

Kardos Gábor

!!444!!!

vezérigazgató

Kézai Béla

DeepInsight

Head of Digital/Partner

Kolma Kornél

SAKKOM Interaktív

ügyvezető partner

Lőrincz Attila

Doupla

CEO / Founder

Lunczner Ádám

Mindshare

Chief Media Director

Mérő Ádám

Coca-Cola

Regional connection manager

Mesterházi Dávid

Uniomedia Communications

director of video production

Pákolicz Attila

Solutions Communications

ügyvezető igazgató

Papp László

Natív Hirdetés

üzletfejlesztés

Sajósi Tamás

Kastner & Partners

stratégiai tervező és ügyvezető

Semperger Judit

Danubius Hotels Group

Marketing Igazgató

Vizi Balázs

Mito

Kreatív igazgató

Sík Tímea

Erste Bank Hungary

Marketing szakértő

Sipos Zoltán

Kreatív Kontroll

stratégiai igazgató

Szabó Orsolya

Progressive Studio

client service director

Szántó Dániel

Noguchi Porter Novelli

partner, FMCG, technológiai és gyógyszeripari divízióvezető

Szatmári Péter

Café PR

Senior ügyfélkapcsolati vezető

Szeszlér Vera

Számlázz.hu

marketing-kommunikáció

Szőcs Wanda

OMD Hungary

Head of Planning

Szőke Eszter

Grayling

Senior Director

Szutor Szilvia

FrieslandCampina Hungária

Senior brand manager

Tőrös Balázs

FastBridge Hungary

Head of Concept Team