ZSŰRI

ZSŰRIElnök

Szigeti Péter

Head of Strategy and Business/Lapigazgató

Centrál Médiacsoport - 24.hu, Vezess, Autómagazin

Szigeti Péter jelenleg a Centrál Médiacsoport férfiportfópiójának vezetője, felügyelete alá tartozik 24.hu, a Vezess.hu és az Autómagazin irányítása lapigazgatóként. Korábban a 24.hu főszerkesztője volt, azt megelőzően pedig a szakmai kiadványokat és rendezvényeket jegyző PPH Média tartalomfejlesztési vezetője. Még korábban sok éven át vezette főszerkesztőként a Kreatív reklám- és médiapiaci szaklapot.

Zsűritagok

Fülöp István

Szerkesztő

Kreatív

Nyolc éve szerkeszti a Kreatív Online-t, 2018 óta a magazin egyik rovatvezetője. Főleg hazai és nemzetközi médiával, médiaügynökségekkel és piackutatással foglalkozik.

Heuthaler Orsolya

Stratéga

Café Communications

Jávor Bence

Kreatívigazgató

Greenroom

"Életem első reklámjától féltem. 5 éves lehettem és egy pávának sminkelt nő volt benne, aki nagyon nézett. Sose tudtam meg, hogy mi volt a termék, mindig azonnal elfordultam. Talán valami kesztyű. (Aki tudja, írja meg privátban). A pávákkal azóta se szeretjük egymást, a reklámmal viszont dolgozunk a kapcsolatunkon - jelenleg a Greenroom kreatív igazgatója vagyok."

Perkó Rudolf

Lapigazgató

Totalcar

"Tanulmányaimat a Budapesti Műszaki Egyetemen folytattam marketing és menedzsment szakirányokon. Pályafutásomat a Totalcarnál kezdtem címlapszerkesztő újságíróként. Indulásakor csatalakoztam az Indamedia cégcsoport natív tartalmi megoldásait koordináló projektmenedzser csapatához, aminek később a vezetője lettem, illetve emellett a cégcsoport marketing vezetői feladatkörét is én töltöttem be. Ezt követően multikörnyezetben is kipróbáltam magam, a Nestlé magyarországi Brand Communication Managerként. Április óta a Totalcar lapigazgatói pozícióját töltöm be, így hozzám tartozik az üzletfejlesztés területe, ennek részeként pedig az egyedi content marketing megoldások is. Egy félév erejéig társelőadóként vettem részt Szalai Balázs mellett az ELTE Média szakának Kontent marketing kurzusán."

Pöhacker Gábor

Marketingvezető

Media Markt

14 éves szakmai tapasztalat megbízói oldalon, állami és retail, FMCG területen. Egy nagy Lidl-kaland után immár több mint 3 éve a piacvezető MediaMarkt marketingvezetője. Analitikus, de kreatív, aki mindig új megoldásokat keres. Inkább rozé mint vörös, inkább kutya mint macska, inkább egy lexikon mint egy regény. Mottó: A csúcson mindig van hely, de annyi sosincs, hogy leülhess.

Szabó Ibolya

Vállalati kapcsolatok vezető

Dreher Sörgyárak

A közgazdász végzettségű szakember 2018. szeptemberében csatlakozott a Dreherhez, ahol olyan kiemelt témákkal foglalkozik mint vállalati hírnév építés, kategóriaépítés, integrált márka-, valamint munkáltatói márkakommunikáció. Előtte a Magyar Telekom belső kommunikációs vezetője, azt megelőzően pedig a Well PR ügynökség account igazgatója volt. Korábban a Coca-Cola Europe senior kommunikációs vezetőjeként 38 országban felügyelte a vállalati kríziskommunikációt és a stakeholder menedzsmentet, és olyan kiemelt projekteken dolgozott, mint például a Coca-Cola szerepvállalása a 2015-ös Milánói Világkiállításon. Európai pozíciója előtt a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatának közkapcsolati és kommunikációs vezetője volt 6 éven át.

Török Diána

Head of Talent Development

GroupM

"Tanulmányaimat tekintve harmadrészt marketinges, harmadrészt HR-es, harmadrészt pedig bölcsész vagyok. 15 évig médiaoldalon dolgoztam szakújságíróként, szerkesztőként, tartalomfejlesztési vezetőként. 2016-ban ügynökségi oldalra igazoltam, 2017 májusa óta a GroupM utánpótlás programját vezetem. A feladataim idővel kibővültek, így egy csomó szuper projekttel foglalkozhatok a marketing és a HR határterületén. Még mindig foglalkozom írással, ezt a késztetést az IAB Hungary blogján élem ki."

Trubek Zsuzsa

PR –és brand menedzser

Huawei Technologies Hungary

Trubek Zsuzsa pályáját 2011-ben a General Electric-nél kezdte, a következő években sales – es és marketinges pozíciókat töltött be az Egyesült Királyságban és Magyarországon egyaránt az Aviation és a Lighting üzletágban, majd a HVG Online újságírójaként dolgozott. Eközben mesterdiplomát szerez Vállalati kommunikációból az Erasmus University of Rotterdam-on. 2018 – ig az Allianz Hungária PR kommunikációját vezette, jelenleg a Huawei Techologies Hungary PR –és brand menedzsere, a Fogyasztói üzletág márkakommunikációjáért és a médiakapcsolatokért felel.